EMD ها نام های دامنه ای هستند که شامل عبارات کلیدی دقیقی هستند که می خواید تو SERP ها رتبه بندی بشه. مت کاتس گفته این دامنه ها جزو فاکتورهای رتبه بندی نیستند. اما سوال مهم تر اینه که چطور نام دامنه رو رتبه بندی تاثیر میذاره؟ داشتن یه کلمه کلیدی در نام دامنه باعث افزایش رتبه میشد(قبل از سال 2012) اما همون سال مت کاتس تو توییتر اعلام کرد که اگه از کلمه کلیدی اشتباه تو نام دامنه استفاده کنید تاثیر بدی رو سئو میذاره اما الان دیگه اینطور نیست.
طبق این پرسش و پاسخ نام دامنه جزو الگوریتم ها نیست اما فراموش نشه که کاربرا با نام دامنه تون شما رو به خاطر میسپارند.
دیدگاهتان را بنویسید