از جان مولر در مورد مهم ترین فاکتور رتبه بندی سوال پرسیدن و اون جواب داده:
نمیشه سیگنال های رتبه بندی رو به ترتیب اهمیت مرتب کرد.
حتی دیگه اینطور نیست که 200 تا فاکتور رتبه بندی وجود داشته باشه.
قبلا الگوریتم های گوگل از عناصر HTML استفاده می کردند برای اینکه تشخیص بدند صفحه در مورد چی هست اما الان دیگه اینطور نیست.
الگوریتم هایی که بر پایه هوش مصنوعی هستند شرایط رو تغییر دادند، مثلا الگوریتم MUM میتونه تصاویر رو به عنوان ورودی گرفته و پاسخ مناسب رو ارائه بده.
یه زمانی گوگلرها فکر می کردند محتوا مهم ترین فاکتوره اما الان اینم دیگه درست نیست.
و بدین گونه جان مولر جواب مرزبندی شده به این سوال نداد
جواب درست اینه که متخصص سئو کسیه که تاثیر عوامل مختلف رو بتونه تشخیص بده…تامام.
دیدگاهتان را بنویسید