یه مدتی هست که گوگل بعضی از عناوین رو تغییر میده و با عنوانی که خودش صلاح میدونه جایگزین میکنه. خود گوگل راه حل های ساده ای ارائه میده تا نویسنده ها با رعایت اونا عنوانی رو که خودشون نوشتند حفظ کنند. این راه حل ها اونقد واضح بودند که فک کنم همه تون می دونید اما مناسب ترینش این بود که توصیه کرده بود: “عناوین توصیفی بنویسید“.
در کنار اونا هم چندتا پیشنهاد داشت راجع به کارایی که نباید انجام بدیم. مثلا؛
– نوشتن عناوین نیمه خالی
– استفاده از عناوین منسوخ(متن به روز شده اما عنوان نه)
– عنوان نادرست(متن رو درست توصیف نمیکنه)
قبلا به این عنوان ها، عنوان صفحه یا عنوان متا گفته میشد اما الان بهشون عنوان پیوند(title links) میگند و از نظر معنایی مناسب تر هم هست.
دیدگاهتان را بنویسید