گفته میشه گوگل 15 میلیارد دلار به اپل میده تا موتور جستجوی پیش فرض تو مرورگر سافاری باقی بمونه.
این رقم تو سال 2020، 10 میلیارد دلار بود.
به بخشی از این هزینه ها تو ped30.com که وبلاگ اپل هست اشاره شده.
پیش بینی میشه این رقم تو سال آینده به 18 تا 20 میلیارد دلار برسه.
اما اینا چه معنایی برای سئوکارها داره؟
معنیش اینه که فعلا اختلال بزرگی تو جستجوهای گوگل پیش نمیاد-چون حالا حالاها قراره این غول ها باهم همکاری بکنند-
تو آمریکا سافاری 53% سهم بازار مرورگرهای تلفن همراه و 18% بازار مرورگرهای دسکتاپ رو در اختیار داره.
دیدگاهتان را بنویسید