1400٫6٫27

1400٫6٫27

پس از اینکه گوگل عناوین بعضی از مقاله ها رو با عناوینی که خودش مناسب می دونست جایگزین میکنه، مدام دارند راجع به این موضوع صحبت می کنند یا سوال می کنند، و به این سوالا هم پاسخ های درست و متفاوتی داده میشه:
چرا گوگل عناوین اصلی رو تغییر میده؟
جواب کلیش این هست:
چون اون عنوان، محتوای صفحه رو به خوبی منعکس نمیکنه.

الان این پاسخ رو باز تر می کنند تا جزییاتش معلوم شه:
در واقع توضیح میده که گوگل چه عنوان هایی رو تغییر میده؟
عنوان هایی رو که این 4 تا ویژگی رو داشته باشند(یا بعضی ازین 4 تا رو):

  • Half-empty titles(عناوین نیمه خالی)
  • Obsolete titles(عناوین منسوخ شده)
  • Inaccurate titles(عناوین نادرست)
  • Micro-boilerplate titles(معنیشو نمی دونم اما مفهومشو عرض می کنم)

هر کدوم ازین 4 تا توضیح کوتاهی دارند که برا اینکه خسته کننده نشه، تو پست بعدی عرض می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *