گوگل Smart Display و Standard Display رو با هم ادغام میکنه.
کاربرا هم می تونند بین حالت های سفارشی و خودکار یکی رو انتخاب کنند.
گوگل کمپین Smart Display رو در سال 2017 ایجاد کرد تا به تبلیغ کننده ها اجازه بده از یه تجربه نمایش خودکار استفاده کنند.
در سال 2018 هم تبلیغات نمایش پاسخگو به عنوان قالب نمایش پیش فرض جدید ارائه شد که بازخورد بهتری هم داشت.
بعدا حالت های دیگه ای هم اضافه شدند که تفاوت های کمی باهم داشتند(همپوشانی) داشتند.
الان گوگل اومده دوتاشو با هم ادغام کرده.
دیدگاهتان را بنویسید