گوگل شرایط قرار گرفتن تو rich result ها رو تغییر داده. با استفاده از داده های ساختاری claim Review میشه یه صفحه رو برای قرار گرفتن تو rich results بررسی کرد. اون چیزی که تو claim Review تغییر کرده اینه؛
قبلا:
یه صفحه واحد می تونه چندین عنصر claim Review رو برای موضوعات جداگانه، داشته باشه.
الان:
یه صفحه فقط باید یه عنصر claim Review داشته باشه و گرنه بررسی نمیشه(این قانون در مورد بازدید کننده ها صدق نمیکنه)
تو روال قبلی میشد یه صفحه رو برای چندین موضوع کاندید کرد(بالاخره شاید یکیشو گوگل قبول می کرد)، الان دیگه نمیشه و فقط رو یه موضوع باید تمرکز داشت.
دیدگاهتان را بنویسید