جان مولر میگه: الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی یه سایت از نظرات مشتریا(کاربرا) استفاده نمیکنه، اما می تونه توجه گوگل رو جلب کنه.
با اینکه نظرات کاربرا تو رتبه سایت تاثیر نداره اما ممکنه رو rich resultها(یا جاهای دیگه) تاثیرگذار باشه.
جان مولر میگه: الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی یه سایت از نظرات مشتریا(کاربرا) استفاده نمیکنه، اما می تونه توجه گوگل رو جلب کنه.
با اینکه نظرات کاربرا تو رتبه سایت تاثیر نداره اما ممکنه رو rich resultها(یا جاهای دیگه) تاثیرگذار باشه.
دیدگاهتان را بنویسید