1400٫4٫18

1400٫4٫18

اول یه اشاره ای بکنم به برنامه های(ابزارهای) شخص ثالث، بعد مطلب اصلی رو عرض کنم:
برنامه های شخص ثالث گوگل برنامه هایی هستند که خود گوگل ارائه شون نکرده اما اونا سعی می کنن با در نظر گرفتن معیارهای گوگل بهتون کمک کنند-این نرم افزارها یا برنامه ها می تونن مفید باشند یا نباشند-
بعضی از برنامه های سوم شخص هم وجود دارند که یه کیفیت یه سایت رو(از نظر سئو) بررسی می کنند.
برنامه های شخص ثالث یا همون سوم شخص(3rd party) فقط در مورد گوگل نیستند و تو زمینه های دیگه هم می تونن وجود داشته باشند.

حالا بریم سر اصل مطلب؛
جان مولر راجع به استفاده ازین ابزارها گفته که:
بعضی ازین ابزارها به عواملی توجه می کنند که تاثیری رو رتبه بندی ندارند(و ممکنه یه فاکتور رو بیش از اندازه مهم نشون بدند).
بهتر اینه که جای تمرکز رو اینکه نمره ای که از برنامه های شخص ثالث می گیرید ارتقا پیدا کنه- رو این توجه بشه که کیفیت کلی سایت بهتر بشه. چون سئو مجموعه ای از عوامل هست نه فقط یک عامل.
جای تمرکز رو یه فاکتور، طیف گسترده ای از معیارها رو مورد توجه قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *