1400٫3٫28

1400٫3٫28

“گوگل ممکنه با بعضی از کلمه های متضاد، مثل کلمه مترادف رفتار کنه”

مثلا تصور کنید قصد خرید ماشین دارید و “خرید ماشین” رو سرچ می کنید اما گوگل “فروش ماشین” رو براتون میاره. چون منظور شما رو متوجه شده و میخاد به نیاز شما جواب بده.

حالا سئوکارها چیکار بکنند؟ وقتی قصد فروش ماشین رو دارند صفحه رو برای کدوم کلمه بهینه کنند؟ خرید ماشین؟ فروش ماشین؟ یا هردو؟

ببینید منظور شما چی هست. اگه قصد تون فروش ماشین هست باید صفحه رو برای کلمه “فروش ماشین” بهینه کنید. چون حتی اگه صفحه رو برای خرید ماشین بهینه کنید، کسی که وارد صفحه تون میشه “کاربر هدف” نیست و نتیجه ای برای وب سایت تون نداره.
یعنی شما می تونید ترافیک بگیرید اما نمی تونید فروش(که قصد نهایی تون هست) داشته باشید.
بنابراین محتوا باید برای کاربر هدف نوشته بشه نه صرفا برای موتور جستجو.

این محتوا حدود یه ساعته که منتشر شده و با اینکه دیگه خیلی آخر وقته و شبه و امروزم کار کردم، خواستم داغ داغ نوش جان کنید.
هرچند بیشتر وقتا مطالبی که میذارم 24 ساعتم از انتشارشون نمی گذره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *