1400٫3٫13

1400٫3٫13

گوگل درباره رتبه بندی منابع خبری گفته که “شفافیت” مهم ترین عامل هست.
شفافیت یه عامل موثر در ارزیابی قابلیت اطمینان و معتبر بودن منابع خبری هست.

گوگل برای درک شفافیت به عامل های:

  • تاریخ انتشار
  • سبک نوشتاری
  • اطلاعات نویسنده
  • اطلاعات تماس
  • سابقه (شرکت، نویسنده و…)
    توجه میکنه.

اما مسائل زیر رو هم در نظر میگیره:

  • گوگل میدونه که تو بعضی از مناطق نام بردن از نویسنده خبر خطرناکه
  • نوشتن تیترهای متمایز رو اعتبار یه سایر منابع معتبر تاثیر نمیذاره
  • گوگل سعی میکنه به سایت های بزرگ و کوچک جایگاه برابری بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *