امیدوارم تا الان روز خوبی گذرونده باشید و با آمادگی حرفای جدید جان مولر رو بخونید.
راجع به این صحبت شده که صفحات جدید رتبه خوبی می گیرند اما بعد رتبه شون افت میکنه.
و در مورد گوگل Honeymoon(ماه عسل گوگل) صحبت کردند.
این نظریه میگه که گوگل برای محتوای جدید رتبه خوبی میده تا توجه کاربرا رو ببینه. اگه کاربرا خوششون اومد رتبه خوب رو براشون نگه میداره و گرنه تنزل میده.
اما مولر اینو رد کرده و گفته که گوگل سعی نمی کنه که محتوای جدید رو بالا یا پایین ببره.
اون چیزی که می بینید همیشه اون چیزی نیست که وجود داره. گاهی اوقات افراد ناخواسته توضیحی برای اون چیزی که می بینند اختراع می کنند که این ممکنه کاملا تصادفی باشه یا علتی داشته باشه که قابل درک نیست.
بعد مثال شش تا مرد نابینا رو زده که قسمت های متفاوتی از یه فیل رو لمس می کنند و براساس اون چیزی که خودشون درک کردند فیل رو توصیف می کنند.
دیدگاهتان را بنویسید