1400٫2٫8

1400٫2٫8

بالاخره یه چیزی از جان مولر پرسیدن و منم فهمیدم و الان شما رم در جریان میذارم.

به طور کلی سوال اینه که گوگل چطوری می تونه بین نویسنده های مختلف، اشخاص مختلف تو وب تفاوت قائل بشه؟
جان مولر هم گفته: قبلا نویسنده ها(تو وب سایت ها) از صفت rel=”author” استفاده میکردند اما الان دیگه این روش به درد نمیخوره. به جاش وقتی محتوایی می نویسید و منتشر می کنید به مهم ترین صفحه تون تو شبکه های اجتماعی لینک بدید(مثلا لینکدین یا توییتر یا…).
وقتی شما با چندین محتوای منتشر شده به یه اکانت خاص لینک میدید گوگل می تونه بفهمه که این چند نفر(ظاهرا) در واقع یه نفرند.
کی به درد میخوره؟
فرض کنید چند نفر که تشابه اسمی دارند(مثلا اسم همشون علی محمدی هست) وقتی هر کدوم تو محتوایی که منتشر می کنند به صفحات اجتماعی یا وب سایت خودشون لینک میدند گوگل از رو لینک ها متوجه میشه که اینا چند نفرند و فقط تشابه اسمی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *