از جان مولر پرسیدن که برای یه کلمه کلیدی خاصی رتبه یک گوگل بودند اما وقتی از تبلیغات Google Ads استفاده کردند حتی صدم هم نشدند و بعد از تبلیغات دوباره برگشتن رتبه یک. دلیلش چی میتونه باشه؟
جان مولر گفته دلیلش نمی تونه Google Ads باشه. چون تیم تبلیغات و تیم جستجو جدا هستند و ارتباط مستقیمی با هم ندارند.
نهایتا هیچ پاسخ شفافی به این سوال داده نشده و گفتن که ممکنه تصادفی باشه.
خوبه بدونید، Google Ads قرار نیست رو نتایج جستجوی ارگانیک تاثیر بذاره.
دیدگاهتان را بنویسید