1400٫1٫21

1400٫1٫21

“بررسی محصولات” تو نتایج جستجوی گوگل فعال میشه.
این الگوریتم قرار نیست رو همه نتایج جستجو تاثیر بذاره و به طور خاص “بررسی های محصول” رو مورد هدف قرار میده.
گوگل گفته: این الگوریتم رو برای پاداش دادن به محتوایی که کاربرها بیشترین استفاده رو دارند طراحی کرده(پاداش دادن به مفید ترین نظرات محصولات)

در حال حاضر این به روزرسانی فقط رو نتایج جستجوهای انگلیسی زبان تاثیر میذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *