1400٫1٫10

در سال 2017 گوگل اعلام کرد که صفحات AMP و HTML باید محتوای مشابهی داشته باشند.
گوگل این قانون رو برای مقابله با مشکل استفاده از صفحات AMP به عنوان “تیزر” برای صفحات HTML معرفی کرده، و الان میگه:
اگه متوجه بشیم محتوای یک صفحه AMP مشابه محتوای صفحه غیر AMP نیست، کاربر رو به صفحه غیر AMP هدایت می کنیم.
این تاثیری تو رتبه جستجو نداره با این حال، این صفحات برای ویژگی هایی که به AMP نیاز دارند در نظر گرفته نمیشه.
همین طور جان مولر گفته:
توصیه گوگل برای حفظ برابری بین AMP و HTML شامل تبلیغات نمیشه.
“صفحات باید معادل باشند. همان محتوا-همان تصاویر و… اما مواردی مثل درامدزایی میتونه متفاوت باشه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *