از جان مولر پرسیدن که اضافه کردن محتوای صوتی، تاثیری رو سئو داره آیا؟
جان مولر هم گفته: برخلاف عکس و ویدئو گوگل کار خاصی با محتوای صوتی انجام نمیده.
گوگل محتوای صوتی رو جداگانه پردازش نمیکنه..
گوگل برای رتبه بندی تصویر و ویدئو جستجوی مستقلی داره(تو صفحه جستجو هم معلومه) یعنی شما می تونید به طور مستقل، ویدئو یا تصویر جستجو کنید اما در مورد محتوای صوتی چنین امکانی نداره.
مولر میگه: نسخه صوتی تو یه محتوای نوشتاری نه به شما کمک میکنه و نه به رتبه بندی آسیب می رسونه.
بعدش “راب یانگ” -(یه سئوکار)- ازش میپرسه: خب! صفحه ای که هم متن داره هم صدا کیفیت بهتری نداره یعنی؟(در مقایسه با صفحه ای که فقط متن داره)
مولر هنوز سر حرفش هست و میگه که: من کیفیت بهتری نمی بینم، فقط چند نوع محتوا وجود داره.
در واقع طرز فکر گوگل این نیست که بگه..اینجا 5 نوع محتوا وجود داره ولی اونجا 2 نوع محتوا، پس اونی که 5 نوع محتوا داره بهتره…
دیدگاهتان را بنویسید