گوگل اصلا از محتوای تکراری خوشش نمیاد اما حالا اومده یه استثنا قائل شده.
گوگل گفته که: محتوای مشابه تو قالب های متفاوت، تکراری نیست.
یعنی چی؟
تعریف گوگل از محتوای تکراری شامل مقاله و فیلم هایی نمیشه که متن مشابهی دارند.
جان مولر میگه که: گوگل نمی تونه متن فیلم رو تجزیه و تحلیل کنه بعد ایندکس کنه. بنابراین اگه ویدیویی منتشر کنید و بعد کلمات اونو تو یه مقاله بنویسید، گوگل اونا رو محتوای متفاوت میبینه.
گوگل این تمایز رو به این خاطر قائل هست که ممکنه کاربرا دنبال چیزای متفاوتی باشند. مثلا کسی مقاله بخواد و کس دیگه ای ویدئو.
گوگل ازین روش حتی استقبال هم میکنه و میگه یه روش عالی هست که اطلاعات شما تو کانال های مختلف منتشر بشه.
دیدگاهتان را بنویسید